Home-Danish-new

Velkommen Til Pengeretur

Pengeretur.dk er Skandinaviens hjemmeside for assistance hvis der er uoverensstemmelser som følge af køb af varer eller services, når transaktionen er foretaget ved at kortnummeret er indtastet eller oplyst.

Vores mission er at hjælpe vores kunder med gennemprøvede strategier, for at lykkes med at rejse deres indsigelse hos deres bank eller direkte med forretningen

Hvis du betalte et betydeligt beløb for varer eller services online med et betalingskort eller kryptovaluta, men du ikke modtog, hvad du bestilte, vil du gerne have penge tilbage. De fleste mennesker i denne situation er ikke sikre på, hvor eller hvordan de skal starte indsigelsesprocessen. Det er her, Pengeretur kommer ind. Vi hjælper forbrugere og banker med disse uoverensstemmelser for at forsøge at få refunderet pengene.

Hvis du har betalt med et betalingskort, er det vigtigt at huske på, at retningslinjer for indsigelser opdateres to til tre gange om året. Disse tusind sider lange dokumenter danner et grundlag for forbrugerbeskyttelse, men de er ikke lette at læse eller forstå, heller ikke for bankerne.

Derfor har du brug for eksperter på din side for at hjælpe dig med indsigelsesprocessen og en person, der er specialist og har erfaringer med at samarbejde med både banker og dem der laver reglerne. Du har brug for en person, der arbejder på dine vegne.

Pengeretur ledes af betalingsindustriens veteran Judith Persson, der tidligere fungerede som senior vice president hos Nets, en af de bedste betalingsudbydere i Europa med mere end 250 bankpartnere. I den position havde Judith Persson ansvaret for udvikling af produkter designet til at hjælpe bankerne med at reducere tab på grund af svindel. Inden Nets ledede hun afdelingen for svindelhåndtering i Danske Bank

Rettigheder du ikke vidste du havde

Væksten i e-handel og den stigende brug af betalingsalternativer til kontanter skaber et presserende behov for at kunne få refunderet sine penge effektivt ved uoverensstemmelser med forretningen. Der er mange former for refunderinger, indsigelser på betalingskort og Paypal, tilbagekaldelse af konto til konto overførsler, og for nyligt også refundering af krypto valuta. Nogle problemer med refundering er enkle at løse, f.eks. uautoriserede transaktioner med et kreditkort, hvorimod det kan være komplekst når det gælder uoverensstemmelser med forretningen om den service eller varer du har modtaget.

Pengeretur.dk kan yde vigtig hjælp til kunder, der forsøger at få deres penge tilbage og har en overensstemmelse med en forretning eller en broker. Ligesom en person, der er er involveret i en retssag, ikke kunne forestille sig at møde for en dommer uden en advokat, kan Pengereturs rådgivere på samme måde være en nødvendighed, især i tilfælde af uoverensstemmelser om køb af varer og tjenester.

Indsigelse processen kan være lang, og vores eksperter i refundering er godt rustet til at forhandle og støtte vores kunder gennem hvert trin. Kunden bør forberede alle de nødvendige dokumenter og informationer og give vores eksperter et fuldstændigt billede af deres overensstemmelse og hvorfor de mener de har ret til en refundering

Succesen med en indsigelse proces afhænger ofte af, hvor godt sagen præsenteres, og hvordan kundens behov artikuleres. Pengereturs eksperter er dygtige til at rådføre sig med kunder, kortlægge mulige strategier, forhandle med forretning og banker og sikre indsigelser på vegne af deres kunder

Podcast MyChargeBack

Chargeback Wizard

Chargeback Wizard gør processen med refundering lettere. Det er ikke nødvendigt at udfylde en formular og vente på at få resultatet. Kompleks algoritme teknologi gør det let at bruge og hjælpsomt i din situation.

Selvom det også er nyttigt at rådføre sig med en rigtig ekspert i inddrivelse af refundering, hjælper Chargeback Wizard dig gennem de indledende faser og giver dig feedback om de umiddelbare muligheder for din sag samt råd om, hvordan du lykkes med den.
Det er lige så enkelt at bruge Chargeback Wizard som at udfylde en formular, men uden ventetid. For at bruge Chargeback Wizard skal du bare besvare spørgsmål, der indeholder grundlæggende oplysninger samt en beskrivelse af din sag og detaljer om, hvad der skete.

På få minutter vil Chargeback Wizard analysere din sag ved hjælp af kompleks algoritme teknologi og give dig vejledning om, hvilke trin du skal følge i indsigelses processen.

Indsigelsesprocessen (chargeback processen)

Det grundlæggende mønster i chargeback processen er at kunden har en klage over et køb eller en service og forsøger at bede om en refundering. Hvis forretning nægter at give det, går kunden til den udstedende bank, som er den bank, der udsteder kreditkortet og forklarer deres situation.

Hvis den udstedende bank mener, at kortholderens sag er valid, sender de den videre til Acquirer (Forretningens bank), som vil informere forretningen om problemet og bede om et svar. Forretning eller broker kan beslutte at give tilsagn til indsigelsen eller nægte den og angive deres begrundelse for afslag.
Dette svar sendes tilbage til Acquirer, der sender det videre til den udstedende bank, som beslutter, om de vil acceptere de nye beviser, eller stadig være enige med kortholder. Hvis de er enige med kortholderen, kan den udstedende bank beslutte at føre sagen videre.

Denne proces er kompleks, og der er en række aktiviteter, der kan få det til at gå mere problemfrit. Rapporter kan hjælpe kortindehavere med at skildre med deres sag og give oplysninger om situationen. Pengeretur.dk kan generere disse rapporter efter at have rådført sig med kunden og fået et fuldstændigt billede af forretningen/sælgeren, transaktionen og produktet eller servicen.
For at fremstille en effektiv rapport skal kunden levere tilstrækkelig information og dokumentation, herunder skærmbilleder af kommunikation med forretningen/sælgeren, kvitteringer og andre beviser. Pengeretur.dk vil undersøge forretningen og deres historie samt se nøje på den aktuelle situation for at oprette en dybdegående efterretningsrapport, der kan hjælpe med at vinde sagen.

Case Studies

Personal Testimonials

[sp_testimonial id="402" ]

Dine rettigheder

Væksten i e -handel og den stigende brug af betalingsalternativer til kontanter skaber et presserende behov for effektive refundering. Der er mange former for refundering, herunder indsigelser af kreditkort, indsigelser af Paypal, tilbagekaldelse af wire og for nylig, refundering af krypto valuta. Nogle problemer med refundering er enkle at løse, f.eks. Uautoriserede transaktioner med et kreditkort, hvorimod det kan være komplekst n[r de gælder forretning uoverensstemmelse.

Pengeretur.dk kan yde betydelig hjælp til kunder, der forsøger at få deres penge tilbage og har en uoverensstemmelse med en forretning eller en broker. Ligesom en person, der er involveret i en retssag, ikke ville tænke på at møde for en dommer uden en advokat, kan Pengereturs rådgivere på samme måde være en nødvendighed, især i tilfælde af uoverensstemmelse om køb af varer og tjenester.

Indsigelsesprocessen kan være lang, og vores eksperter i refundering er godt rustet til at forhandle og støtte deres kunder gennem hvert trin. Klienten bør udarbejde alle de nødvendige dokumenter og give vores eksperter et fuldstændigt billede af deres uoverensstemmelse, og hvorfor de har ret til en refundering.

Succesen med en indsigelsesproces afhænger ofte af, hvor godt sagen præsenteres, og hvordan kundens behov artikuleres. Pengereturs eksperter er dygtige til at rådføre sig med kunder, kortlægge strategier, forhandle med forretning og banker og sikre indsigelser på vegne af deres kunder

Kontakt Os