Når banken er nemme at arbejde med

Når banken er nemme at arbejde med

Hvad handler tvisten om

Af flere grunde illustrerer denne sag de udfordringer vores kunder står over for. For det første eksemplificerer det risikoen ved skruppelløse uregulerede online investeringsmæglere. Derudover demonstrerer det, hvorfor ekspertise, erfaring og vedholdenhed er afgørende for at vinde over de systemiske hindringer for en vellykket refundering.

R.C. er en kvinde, der bor i sit hjemland Hong Kong, hun søgte en mere sikker økonomisk fremtid. Derfor søgte hun efter online investeringsmuligheder for at realisere sine mål til virkelighed. Uden at hun var bekendt med det, var den online-mægler, hun valgte at investere med, ureguleret og havde ikke en licens. Enkelt sagt var det svindel.
.
At begynde sin investering var ret let. At afslutte det viste sig at være en stor udfordring. Hver gang hun foretog et indskud, vendte markedet efterfølgende, og hun mistede sine penge, eller det var i hvert fald hvad hun fik at vide. “Jeg fortsatte med at tabe, og de jagtede mig for at foretage nye indskud for at vinde mine penge tilbage,” bemærkede hun.

Efter et par måneders frem og tilbage, havde R.C. endelig fået nok. Hun besluttede at forsøge at reducere sine tab og ville hæve sin saldo. Da hun blev nægtet dette, indså hun, at hendes midler var blev stjålet.

Efter at have undersøgt sine muligheder online, fandt hun frem til MyChargeBack og var imponeret over de anbefalinger, hun modtog fra nogle af vores tidligere kunder. Hun insisterede på at ville have sine pengene tilbage, men vidste, at hun havde brug for hjælp og var villig til at tage risikoen.

Hvilken forskel MyChargeBack gjorde

MyChargeBack udarbejdede straks det krævede papirarbejde og arrangerede et opkald med R.C. og hendes bank. Processen var hverken hurtig eller let, men heldigvis var hendes bank lydhør og let at arbejde med. I sidste ende, lykkedes det R.C. at få tilbageført syv af de otte transaktioner på hendes kort.

Da vi spurgte, hvordan det var at arbejde med MyChargeBack, svarede R.C.: “Det er virkelig nyttigt, I er virkelig hjælpsomme, leverer til aftalt tid, og I trøster mig også, når jeg er bekymret.”

Og da vi bad hende om at give et råd til fremtidige klienter om hvordan de maksimerer deres chancer for succes, er dette, hvad hun havde at sige:

“Stol på MyChargeBack, og vær tålmodig. Bliv ved med at opdatere dem, hvis du får nyheder eller har øvrig dialog med banken. ”

Overblik: MyChargeBack I Hong Kong

  • Sagen involverede et tab på $ 10.000 fra en ureguleret online investeringsmægler.
  • MyChargeBack forberedte og udførte det påkrævede papirarbejde og forberedte breve med de juridiske krav
  • Det dokumenterede bevis for svindlen kombineret med truslen om retssager førte til en delvis refusion

Sagen blev afgjort af refundering af modtagers bank